Saidfun's Blogg

Den här bloggen handlar inte om något

Länge leve fotgängarna

Med min bakgrund som bandy spelare lyckades jag på konståknings manér undvika att falla två gånger på väg till busshållplatsen. Likt Cloetta center var isen både hal och lutande.
När jag vänder mig om för att beskåda den utmaning som jag klarade av, såg jag reklamskylten. Reklamen ihop med ett fall skulle bli det bästa foto jag någonsin tagit! Kanske även lyckas stoppa hela Volvos reklamkampanj om jag bara lyckades få rätt bild i rätt tillfälle?
Nu hade jag tyvärr inte den tid som krävdes och busskuren fylldes med folk som stod ivägen för mitt konstverk. Jag fick ge upp och lämna platsen med ett bara skäligen enkelt konstverk.

Mannen på bilden har inget med texten att göra – eftersom han fegt gled ner på isen och inte föll

Postat i:Uncategorized,

Kommentera

