Saidfun's Blogg

Den här bloggen handlar inte om något

Blogga

Det här med bloggandet har fastnat lite. Gick det lite för lätt i början eller har jag inget mer att komma med?
När jag får en blogg idé så brukar jag först söka upp det på Google och då inser man att någon annan redan har skrivit om det! Då kan det rimligtvis inte ge något att även jag skriver om samma sak?

Jag gör ett mellan inlägg för att sedan se om det kan komma något bra igen! Med bra menar jag då efter min nivå och dom tidigare inlägg som jag gjort.

Det enda nya med detta inlägg är att det förhoppningsvis skickas en länk till det underabara twitter! Om man nu lyckats få inställningen rätt vill säga. Har jag inte det, ja då är även det här inlägget bara ett av många konstiga blogg texter, utan blogg idé som finns på internet.

ungefär 1 070 000 vid sökning efter blogg ideer

Postat i:Uncategorized,

2 Responses

  1. FredrickLarsson skriver:

    Sådan far, sådan son.
    Sonen har trosor och farsan lirar damhockey! Om pappan börjar tacklas i NHL3on3 så kanske sonen _vill_ ta på sig kalsonger igen ;D

  2. FredrickLarsson skriver:

    Men vafan?
    Kommenterade jag fel inlägg nu?
    #FAIL!

Kommentera

