Saidfun's Blogg

Den här bloggen handlar inte om något

Jävla Grannar

Jag bygger kök hemma. Det är något som låter. Det gör även grannen när han kommer 20.30 för att på ett troligen onykter sätt förklara att han inte hör sin tv.
Jag förklarar ödmjuk att jag har för mig att man åtminstone får köra fram till 21.
Han hör mitt borrande, men inte vad jag säger.
Idiot!

Jag ska jobba på helgerna, det gör jag. Jag ska ta ledigt och jobba på dagarna, det gör jag. Hur kan han vara så oförstående att man inte vill bo i ett byggkaos, utan spis, utan bli klar så fort som möjligt? Är det möjligen inte så att det är trevligare för grannarna om jag blir klar så fort som möjligt, istället för att i månader hålla på och borra i våra ljudliga betongväggar?
Jävla radhus!

Jag ska Googla och läsa på vilka lagar och regler det finns.Bara jag har rätten på min sida så kan han skrika hur mycket han vill! Då pratar vi om samma person som fått klagomål på att han sprungit runt naken i trädgården.
Snuskgubbe till idiot!

Jag skickade sedan ett sms till sambon som inte var hemma vid tillfället för utställningen:
Alkolisten var på besök 20.30,tog en rejäl diskussion med honom.Trodde nog att jag bara skulle be om ursäkt…framgick inte om jag skulle hälsa.

Nu ska jag Googla på vilka regler som gäller + idiot

Postat i:Uncategorized,

One Response

  1. FredrickLarsson skriver:

    Kör på bara! Här har du en till bra låt som du kan spela imorgon när du drar igång vid sju-tiden! http://www.youtube.com/watch?v=A3fxUk6dolA

Kommentera

