Saidfun's Blogg

Den här bloggen handlar inte om något

Sportbets.se becomes ”Just One”

Klockan 11:42 idag fick jag ett mail från sportbets.com :

Hejsan!
Kontot för Saidfun har blivit borttaget från Sportbets och Sportcoachen. Detta beror på låg aktivitet. Du är välkommen att starta en ny användare ifall du vill fortsätta spela

Det finns så många fula ord om vad jag tycker om det här. Jag måste ändå säga att jag vid registreringstillfället inte visste att jag gjorde det till sveriges aktivaste spelsida.

Jag menar fortfarande samma sida som senast uppdaterade den 2010-03-10 Med att dom drar igång en kombination av SM-Slutspelet och Kvalserien i hockey. Det blir exakt en månad sedan om 7 dagar…

Jag lär mig av mina misstag och lägger min energi och aktiva tid på riktiga spelsidor!

Postat i:Uncategorized

2 Responses

  1. TheFL skriver:

    Samma här. Vafan håller dom på med?
    Lackar!

  2. Anders skriver:

    Man fattar ju ingenting av vad du skriver!

Kommentera

