Saidfun's Blogg

Den här bloggen handlar inte om något

#Val2010

Jaha. Nu är det dags igen. 4 år sedan man lyssnade på en politiker och nu ska man försöka lyssna igen.
Jag gör istället Valkalkylatorer och kompass tester på nätet. Är det rätt väg att gå för att hitta vinnaren av min röst?
Nytt för iår är dock att jag inte kan vakna upp på söndagen den 19e med tanken ”visst F, vi måste gå och rösta idag” – utan det hela måste vara avklarat innan den 19e.

Och dessförinnan kanske jag borde hitta ett test som inte ger SD majoriteten som resultat?

Detta bildspel kräver JavaScript.

Postat i:Uncategorized

One Response

  1. tizor skriver:

    jag fick också SD i topp på mina tester.. många får det utan att veta vad dom egentligen står för mer än PK-medias ”främlingsfientlighet” etc..

Kommentera

