Saidfun's Blogg

Den här bloggen handlar inte om något

Bloggen är nu omgjord

Det har gått över 3 månader sedan jag skrev något i min blogg.
Så nu har jag installerat vanligblogg 2.11 och ändrat mitt bloggtänk från att varje inlägg skulle vara något i närheten av journalistisk kvalité till att nu skriva när jag har något som inte får plats på 140 tecken. 140 tecken är annars det mest ultimata och vissa journalister borde pröva den tekniken någon gång.

Det är mindre än 30 minuter kvar av julafton och jag sitter här nöjd med mina julklappar. Det bästa jag fick var nya fina kläder (något jag aldrig köper själv), NHL11 och ett webbhotell. (bör tilläggas en pall som synts i andra bloggar, som vi fick i julklapp innan snön föll)
-”Webbhotell?” sa sambon. ”Vilka ska bo där?”
-”alla som vill”
Så nu sitter jag här och väntar på att : http://allakanintevararoliga.saidfun.com
ska visa något annat än ”Hoppsan! Din webbläsare kan inte hitta sidan”.
Kanske kommer det upp en blogg med massa roliga skämt en vacker dag?

Den här bloggen slutar nu vara rolig. Slutar med försök att vara unik. Jag är ingen bloggare.

En helt vanlig Svensson-blogg-blir-fortsättningen. Kanske.

Postat i:Uncategorized

Kommentera

